Сайттан издөө
Сайттан издөө
Кыргыз Республикасынын Президенти

Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясына 2021-жылдын август айында келип түшкөн жарандардын кайрылуулары менен жүргүзүлгөн иштер жөнүндө маалымат

Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясынын жарандардын кайрылуулары менен иштөө боюнча бөлүмү 2021-жылдын августунда жарандардын 1639 кайрылуусу менен иш жүргүзгөн, алардын ичинен:

— жазуу жүзүндө (электрондук) кайрылуулар — 981;

— Коомдук кабылдамаларда кабыл алынган жарандар – 620;

— «Ишеним телефондору» аркылуу кайрылган жарандар — 38 түздү.

 

Президенттин Администрациясына келип түшкөн 981 кайрылуулар тиешелүүлүгүнө жараша түзүмдүк бөлүмдөргө жөнөтүлүп алар тарабынан иштер алып барылууда:

— Саламаттык сактоо жана социалдык коргоо бөлүмү

50

5,1%

— Билим берүү, илим, маданият, спорт жана жаштар бөлүмү

29

2,9%

— Жарандардын кайрылуулары менен иштөө бөлүмү

562

57,2%

— Коргоо, укуктук тартиби жана өзгөчө кырдаалдар бөлүмү

14

1,4%

— Курулуш, транспорт, жолдор жана коммуникациялар  бөлүм

12

1,2%

— КР Коопсуздук кеңешинин катчылыгы

27

2,7%

— Ырайым кылуу маселелери боюнча катчылыгы

69

7,1%

— Соттор жана прокуратура органдары менен өз ара    аракеттенүү боюнча бөлүмү

118

12,1%

— башка бөлүмдөр

     100

10,2%

 

(1-сүрөт)

 

 

Келген 981 кайрылуулардын 445 (же 45,3%) көзөмөлгө алынды, анын ичинен 60 (13,5%) мөөнөтүндө аткарылды, ал эми калгандары аткарылууда.

Бардык 981 жазуу жана электрондук кайрылууларды региондор боюнча бөлгөндө, эң көп арыздар, дооматтар жана сунуштар Бишкек шаарынын тургундарынан - 310 (31,6%) келип түштү. Ал эми, Чүй областынан — 185 (18,9%), Ош областынын жана Ош шаарынан жашоочуларынан — 156 (15,9%), Жалал-Абад областынан — 120 (12,3%), Ысык-Көл областынан – 67 (6,8%), Баткен областынан — 47 (4,9%),

Нарын областынан – 72 (7,3%), Талас областынан — 16 (1,6%), КМШ жана башка өлкөлөрдөн — 8 (0,8%) жарандын кайрылуулары катталды.

 

                                                                                                    (2-сүрөт)

 

 

 

Жарандардын жазуу жүзүндөгү (электрондук) кайрылуулары тематикасы боюнча негизинен 5 багытта болду:

— соттордун жана укук коргоо органдарынын иштери боюнча —
327 (33,3%) кайрылуу;

— турак-жай жана жеке үйлөрдү курууга жер участокторун бөлүштүрүп берүү боюнча — 198 (20,1%);

— социалдык тармак боюнча (материалдык жардам көрсөтүү, ишке жайгаштыруу, пенсия, пособие, билим берүү жана маданият маселелери боюнча –194 (19,7%);

— мамлекеттик сыйлыктар, жарандык берүү, мунапыс маселелери боюнча — 83 (8,4%);

— кредиттер боюнча карыздарды төлөө же мөөнөттөрүн узартуу боюнча, кредит жана ссудаларды берүү (пайыздарсыз же төмөн пайыз менен)  —  70 (7,1%).

Ал эми, калган 109 (11,2%) жарандардын кайрылууларында социалдык-экономикалык жана башка турмуштук маанилүү маселелер камтылган.

 

      (3-сүрөт)

 

 

 

 2021-жылдын август айында «President.kg» расмий веб-сайтына 111 (11,3%) электрондук кайрылуулар келип түштү, анын ичинде:

 

1

Бишкек ш.

43

38%

2

Ош ш.

7

7,2%

3

Чуй облусу

23

20,7%

4

Талас облусу

2

1,8%

5

Ысык-Көл облусу

10

9%

6

Нарын облусу

4

3,6%

7

Жалал-Абад облусу

7

6,3%

8

Ош облусу

7

6,3%

9

Баткен облусу

3

2,7%

10

КМШ/Чет өлкөлөр

4

3,6%

 

 

(4-сүрөт)

 

                                                        

 

Президенттин Администрациясына келип түшкөн жарандардын кайрылуулары мыйзамда белгиленген тартипте катталып аткаруу үчүн тиешелүүлүгүнө жараша түзүмдүк бөлүмдөргө, министрликтерге жана ведомстволорго, Кыргыз Республикасынын Президентинин облустардагы ыйгарым укуктуу өкүлдөрүнө, Бишкек жана Ош шаарларынын мэрияларына, ошондой эле башка органдарга жана уюмдарга жиберилет. Бул арыз ээлерине өздөрү көтөргөн кайрылуудагы бардык суроолоруна жооп алууга мүмкүндүк берет.

Кыргыз Республикасынын аймагында   коронавирус инфекциясы (COVID-19) менен байланышкан эпидемиологиялык абалдын начарлашына байланыштуу жана анын  жайылышын алдын алуу максатында Кыргыз Республикасынын Президентинин Коомдук кабылдамасы карантининге жабылган. Буга карабастан көрсөтүлгөн убакытта Коомдук кабылдама аркылуу 620 жаран кабыл алынып, ал эми «ишеним телефону» аркылуу 38 жарандардын кайрылуусуна тиешелүү кеңештер жана түшүндүрмөлөр берилди.

____________________________________________________________

 

 

 

 

Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясына 2021-жылдын июль айында келип түшкөн жарандардын кайрылуулары менен жүргүзүлгөн иштер жөнүндө маалымат

Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясынын жарандардын кайрылуулары менен иштөө боюнча бөлүмү 2021-жылдын июлунда жарандардын 1748 кайрылуусу менен иш жүргүзгөн, алардын ичинен:

— жазуу жүзүндө (электрондук) кайрылуулар — 1026;

— Коомдук кабылдамаларда кабыл алынган жарандар – 286;

— «Ишеним телефондору» аркылуу кайрылган жарандар — 436 түздү.

Президенттин Администрациясына келип түшкөн 1026 кайрылуулар тиешелүүлүгүнө жараша түзүмдүк бөлүмдөргө жөнөтүлүп алар тарабынан иштер алып барылууда:

— Саламаттык сактоо жана социалдык коргоо бөлүмү

31

3,02%

— Билим берүү, илим, маданият, спорт жана жаштар бөлүмү

30

2,92%

— Уюштуруу-инспектордук иштер жана аймактар менен өз ара аракеттенүү бөлүмү

13

1,26%

— Жарандардын кайрылуулары менен иштөө бөлүмү

517

50,38%

— Коргоо, укуктук тартиби жана өзгөчө кырдаалдар бөлүмү

14

1,36%

— Курулуш, транспорт, жолдор жана коммуникациялар  бөлүм

11

1,07%

— КР Коопсуздук кеңешинин катчылыгы

86

8,38%

— Ырайым кылуу маселелери боюнча катчылыгы

71

6,92%

— Соттор жана прокуратура органдары менен өз ара    аракеттенүү боюнча бөлүмү

172

16,76%

— башка бөлүмдөр

     81

7,89%

 

(1-сүрөт)

 

 

Келген 1026 кайрылуулардын 488 (же 47,56%) көзөмөлгө алынды, анын ичинен 90 (18,44%) аткарылды, мында 89 (98,88%) жарандардын кайрылуулары  мөөнөтүндө аткарылды жана 1 (1,12%) мөөнөттү бузулуп аткарылды, калгандары аткарылууда.

Бардык 1026 жазуу жана электрондук кайрылууларды региондор боюнча бөлгөндө, эң көп арыздар, дооматтар жана сунуштар Бишкек шаарынын тургундарынан - 374 (36,45%) келип түштү. Ал эми, Чүй областынан — 186 (18,12%), Ош областынын жана Ош шаарынан жашоочуларынан — 116 (11,30%), Жалал-Абад областынан — 119 (11,59%), Ысык-Көл областынан — 80 (7,79%), Баткен областынан — 59 (5,75%),

Нарын областынан – 50 (4,87%), Талас областынан — 23 (2,24%), КМШ жана башка өлкөлөрдөн — 19 (1,85%) жарандын кайрылуулары катталды.

 

                                                                                                   (2-сүрөт)

 

 

 

Жарандардын жазуу жүзүндөгү (электрондук) кайрылуулары тематикасы боюнча негизинен 5 багытта болду:

— соттордун жана укук коргоо органдарынын иштери боюнча —
430 (41,91%) кайрылуу;

— турак-жай жана жеке үйлөрдү курууга жер участокторун бөлүштүрүп берүү боюнча — 203 (19,78%);

— социалдык тармак боюнча (материалдык жардам көрсөтүү, ишке жайгаштыруу, пенсия, пособие, билим берүү жана маданият маселелери боюнча –142 (13,84%);

 

 

 

— мамлекеттик сыйлыктар, жарандык берүү, мунапыс маселелери боюнча — 97 (9,45%);

— кредиттер боюнча карыздарды төлөө же мөөнөттөрүн узартуу боюнча, кредит жана ссудаларды берүү (пайыздарсыз же төмөн пайыз менен)  —  38 (3,70%).

Ал эми, калган 116 (11,30%) жарандардын кайрылууларында социалдык-экономикалык жана башка турмуштук маанилүү маселелер камтылган.

 

      (3-сүрөт)

 

 

 

 2021-жылдын июль айында «President.kg» расмий веб-сайтына 220 (21,44%) электрондук кайрылуулар келип түштү, анын ичинде:

 

1

Бишкек ш.

74

33,6%

2

Ош ш.

5

6,8%

3

Чуй облусу

46

20,0%

4

Талас облусу

5

2,2%

5

Ысык-Көл облусу

15

6,8%

6

Нарын облусу

9

4%

7

Жалал-Абад облусу

25

11,3%

8

Ош облусу

11

5%

9

Баткен облусу

9

4,0%

10

КМШ/Чет өлкөлөр

14

6,3%

 

 

(4-сүрөт)

 

                                                       

 

Президенттин Администрациясына келип түшкөн жарандардын кайрылуулары мыйзамда белгиленген тартипте катталып аткаруу үчүн тиешелүүлүгүнө жараша түзүмдүк бөлүмдөргө, министрликтерге жана ведомстволорго, Кыргыз Республикасынын Президентинин облустардагы ыйгарым укуктуу өкүлдөрүнө, Бишкек жана Ош шаарларынын мэрияларына, ошондой эле башка органдарга жана уюмдарга жиберилет. Бул арыз ээлерине өздөрү көтөргөн кайрылуудагы бардык суроолоруна жооп алууга мүмкүндүк берет.

Кыргыз Республикасынын аймагында   коронавирус инфекциясы (COVID-19) менен байланышкан эпидемиологиялык абалдын начарлашына байланыштуу жана анын  жайылышын алдын алуу максатында Кыргыз Республикасынын Президентинин Коомдук кабылдамасы карантининге жабылган. Буга карабастан көрсөтүлгөн убакытта Коомдук кабылдама аркылуу 286 жаран кабыл алынып, ал эми «ишеним телефону» аркылуу 436 жарандардын кайрылуусуна тиешелүү кеңештер жана түшүндүрмөлөр берилди.

____________________________________________________________

 

 

 

 

 


Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясына 2021-жылдын I-жарым жылдыгында келип түшкөн жарандардын кайрылуулары менен иштөө боюнча маалымат

Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясында (мындан ары — Президенттин Администрациясы) 2021-жылдын I-жарым  жылдыгында жарандардын 9917 кайрылуулары менен иштер жүргүзүлдү, алардын ичинен:

— жазуу жүзүндөгү (электрондук) кайрылуулар — 7306;

— Коомдук кабылдама аркылуу — 1353;

— «ишеним телефон» жана кызматтык телефон  аркылуу — 1258;

Жазуу жүзүндө келип түшкөн (электрондук) бардык 7306 кайрылууларды региондор боюнча бөлгөндө эң көп арыздар, даттануулар жана сунуштар Бишкек шаарынын тургундарынан– 2575 (35,24%) келип түштү.   

Ал эми Чүй облусунун тургундарынан — 1251 (17,12%), Ош облусу жана Ош шаарынан — 759 (10,38%), Жалал-Абад облусунан 760 (10,40%), Ысык-Көл облусунан — 637 (8,72%), Баткен облусунан — 368 (5,03%), Нарын облусунан — 514 (7,03%), Талас обласунан — 190 (2,60%), КМШ жана чет өлкөлөрдөн — 180 (2,46%) жарандардын кайрылуулары келгендигин билдиребиз (1 — сүрөт).

 

 

Бардык 7306 жазуу жүзүндөгү кайрылуулардын 3649 (же 49,94%) көзөмөлгө алынды, анын ичинен аткарылганы 1376 (37,70%), ал эми 2273 (62,29%) жарандардын кайрылуулары аткарылууда.

Жарандардын жазуу жүзүндөгү (электрондук) кайрылууларынын тематикасы жана мүнөзү боюнча негизинен 5 багытка бөлсөк болот:

— соттордун жана укук коргоо органдарынын иштери боюнча — 2409 кайрылуу (32,97%);

— турак жай жана турак жай курууга жер участогун бөлүп берүү боюнча — 1243 (17,06%);

— социалдык чөйрө боюнча (материалдык жардам, ишке орноштуруу, пенсия, жөлөкпул, билим берүү жана маданият маселелери боюнча) — 1205 (16,49%);

— мамлекеттик сыйлыктар менен сыйлоо, жарандыка кабыл алуу жана ырайым кылуу маселелери боюнча — 641 (8,77%);

— кредиттерди жоюу жана мөөнөтүн узартуу, карыздарды тындыруу, кредиттерди жана ссудаларды берүү (үстөк пайызсыз) боюнча — 412 (5,64%).

Калган 1393 (19,11%) арыз, даттанууларда социалдык-экономикалык жана башка турмуштук маанилүү маселелер камтылган     (2 — сүрөт).

 

 

 

2021-жылдын I-жарым жылынын ичинде «President.kg» расмий сайтына республиканын бардык региондорунан, КМШ өлкөлөрүнөн жана алыскы чет өлкөлөрдөн -1319 (18,05%) электрондук кайрылуулар келип түштү, алардын ичинде:

 

Бишкек шаары

447

33,88%

Чүй облусу

250

19,95%

Талас облусу

24

1,87%

Ысык-Көл облусу

 

90

6,82%

Нарын облусу

48

3,63%

Жалал-Абад облусу

79

5,98%

Ош облусу

112

8,49  %

Ош шаары

39

2,95%

Баткен облусу

66

5,00%

КМШ / чет өлкөлөр

154

11,67%

(3 — сүрөт)

 

 

Үстүбүздөгү жылда (I-жарым жылдыкта) Кыргыз Республикасынын Президентинин Коомдук кабылдамасы аркылуу 1353 жаран кабыл алынган, ал эми «Ишеним телефону» боюнча 1258 кайрылууга тиешелүү консультациялар жана түшүндүрмөлөр берилген.

Мындан тышкары Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Аппаратынын (Министрлер Кабинетинин) дарегине ушул мезгилде 2269 кайрылуу келип түшкөн. Алардын 2029 (89,42%) аткарылды, анын ичинде 231 (11,39%) аткаруу мөөнөттөрү бузулуу менен, ал эми 240 (10,58%) жарандардын кайрылуулары аткарылган эмес.

Кыргыз Республикасынын Президентинин Администрациясынын түзүмдүк бөлүмдөрү тарабынан жарандардын кайрылуулары менен негизинен иштер алып барылууда. Алсак, жарандардан келип түшкөн жазуу жүзүндөгү 7306 кайрылуулардын ичинен:

 

КР Коопсуздук кеңешинин катчылыгында 

390

5,33%

Ырайым кылуу маселелери катчылыгында

363

4,96%

Жарандык маселелери боюнча катчылыгында

155

2,12%

Соттор жана прокуратура органдары менен өз ара аракеттенүү боюнча бөлүмүндө

 

997

 

13,64

Саламаттык сактоо жана социалдык коргоо бөлүмүндө 

 

293

 

4,01%

Билим берүү, илим, маданият, спорт жана жаштар бөлүмүндө

 

221

 

3,02%

Стратегиялык өнүктүрүү саясаты бөлүмүндө 

122

1,66%

Жарандардын кайрылуулары менен иштөө боюнча бөлүмүндө

 

4120

 

56,39%

Башка бөлүмдөрдө

645

8,82%

 

 

   

 (4 — сүрөт)

_________________________________________________________